JORNADA DE PORTES OBERTES

El centre va rebre la visita dels alumnes de 6è de primària del CEIP La Soledat acompanyats d'alguns pares d’aquests alumnes. L’equip directiu els va rebre i els va fer la benvinguda a la sala d’audiovisuals. A continuació, se’ls va oferir berenar i sortiren al pati amb els nostres alumnes. Després es varen fer 3 grups i cada un d’ells va participar en un taller diferent. Els tallers van ser a càrrec dels departaments de tecnologia, biologia i música.

Al taller de tecnologia vam mesclar 3 colors (cian, magenta i blau) per obtenir-ne 8 diferents que representen les 8 notes musicals. Després vam tintar 8 gots plens d'aigua i els vam connectar elèctricament al controlador d'un teclat antic i aquest a l'ordinador. Quan l'alumnat ficava el dit dins el got d'aigua tintat era com pulsar una tecla virtual i un piano virtual emetia un so diferent per a cada got d'aigua tintat. En aquest enllaç podeu veure un video d'aquest taller.

El taller de Biologia es va fer al laboratori on els alumnes van experimentar amb l'aigua i diferents substàncies per tal d'entendre quins processos s'utilitzen per separar els components de diferents mescles.
El taller de música fou un taller de ball on es va ensenyar les bases i algunes figures de bachata i txa-txa-txa.
Finalment, se’ls va mostrar les instal·lacions del centre.