CONCERT ALUMNES FINAL DE CURS 2017-18

En el hall del centre es va realitzar el concert de final de curs dels nostres alumnes. La participació va ser bona ja que hi van prendre part tots els grups interpretant diferent peçes musicals. Així, 1r A va tocar Scarborough fair de Simon & Garfunkel i el tema de la comunitat de la pel·lícula el senyor dels anyells. 1r B interpretà l'himne de l'alegria de Beethoven i el tema Hey DJ. Els alumnes de l'optativa de 2n ens van oferir Els pirates del Carib. El grup de 3r A tocà amb la flauta 80.000 i acompanyament de piano de Xin Ru i Senbonzakura també amb flauta i acompanyament de piano d'Antonella. Finalment, el grup de 4rt interpretà amb xil·lòfons el tema de Pink Panther amb acompanyament al piano de Bryan, i Perfect de Ed Sheeran, amb acompanyament al piano de Pardeep. Per acabar el concert, Xin Ru i Antonella ens va oferir una versió de River Flows in you de Yiruma, al piano a quatre mans. Podeu veure el video en aquest enllaç. Enhorabona a tots!!