SANT JORDI

La celebració va començar a les 8h del matí, es varen repartir per totes les aules els mitjos poemes. El joc consistia a cercar qui tenia l’altra part i, en temps de pati, anar junts a l’entrada de l’institut on els donaven una rosa a cada un. Durant el dia es varen anar repartint per les classes les cartes d’amor/d’amistat que els alumnes havien deixat a la bústia durant la setmana. Els alumnes varen penjar poemes a la xarxa que hi havia a l’entrada de l’institut. Hi havia frases de poemes (glops poètics) penjats per tot l’institut  que els alumnes podien agafar i fer servir de punt de llibre.

A les 13h ens vàrem reunir tots a l’entrada i es varen projectar dos vídeos fets pels alumnes de 3r B i 4t, es llegiren poemes i es lliuraren els premis de poesia de llengua catalana, de relat breu de llengua castellana i a la millor fotografia de l'excursió que es va fer a la finca de Son Real.